Termeni și condiții
Vă mulţumim că aţi accesat website-ul Hotel Regal !
Acest site web aparţine firmei S.C. SELA BOAT S.R.L. Pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului vă recomandăm citirea cu atenție a termenilor și condițiilor. Hotel Regal își rezervă dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fără o notificare prealabilă.
Precizări prealabile
Prețurile sunt exprimate în Lei cu TVA inclus. (TVA 9% pentru preparatele culinare și băuturi răcoritoare, TVA 19% pentru băuturile alcoolice ).
Vizitatorii site-ul www.hotel-regal.ro, pot face comentarii și orice alte comunicări pe formularele de contact sau pe adresa de e-mail info@hotel-regal.ro atât timp cât conținutul acestora nu este ilegal, obscen, amenințător sau defăimător.
Orice încercare de a accesa date personale ale altui utilizator sau de a altera/modifica conținutul, de a afecta serverul pe care rulează site-ul va fi considerată tentativă de fraudă. S.CSELA BOAT S.R.L. își rezervă dreptul de a pune în mișcare plângerea penală împotriva celor care au încercat faptele descrise mai sus.
Fraudă constituie și plasarea cererilor de ofertă cu adresă falsă sau date de identificare false. În acest caz vor fi anunțate organele competente pentru a soluționa cazul.
Confidențialitatea datelor și securitatea informațiilor
Accesarea www.hotel-regal.ro implică acceptul utilizatorilor ca datele personale să fie păstrate și prelucrate de S.C. SELA BOAT S.R.L. – Hotel Regal. Scopul prelucrării acestor date sunt: crearea unei baze de date pentru realizarea de rapoarte statistice, informarea despre orice alte promoții sau activități desfășurate de Hotel Regal prin orice mijloace de comunicare ( poștă, e-mail, telefon, SMS, etc.).
Informațiile din formularul de comandă vor fi folosite pentru procesarea rezervărilor. Datele personale vor putea fi transmise autorităților în drept, pentru verificarea tranzacțiilor comerciale, sau orice verificări justificative în baza legii, dacă acest lucru va fi solicitat în conformitate cu legile în vigoare.
S.C. SELA BOAT S.R.L. garantează securitatea și confidențialitatea datelor găzduite și transmise prin sistemul său informatic, dar nu își asumă responsabilitatea pentru pierderile de informații cauzate de orice defecțiune sau eroare ale softului de plăți integrat în site, pus la dispoziția utilizatorilor în vederea efectuării unei plăți cu cardul on-line.
Litigii
S.C. SELA BOAT S.R.L.– Hotel Regal face tot posibilul ca toate neînțelegerile privind orice tip de dispută între părți să fie rezolvată pe cale amiabilă de către reprezentanții lor. În cazul în care rezolvarea neînțelegerilor nu este posibilă pe cale amiabilă, soluționarea litigiilor va reveni Instaței Judecătorești competente din România.
Dispozițiile finale
Dacă una dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu lansarea formularului de comandă, clientul acceptă fără obiecțiuni condițiile și termenii de utilizare , valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat .
TERMENI ȘI CONDIȚII
Vă mulțumim că sunteți oaspeții noștri atât la Hotel Regal cât și în mediul online !
Folosirea acestui site, vizitarea sa, implică acceptarea acestor termeni și condiții. Pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului vă recomandăm citirea cu atenție a termenilor și condițiilor. Hotel Regal își rezervă dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fără o notificare prealabilă.
Precizări prealabile
Prețurile sunt exprimate în Lei cu TVA inclus. (TVA 9% pentru preparatele culinare și băuturi răcoritoare, TVA 19% pentru băuturile alcoolice ).
Informații, comunicări
Vizitatorii site-ul www.hotel-regal.ro , pot face comentarii și orice alte comunicări pe formularele de contact sau pe adresa de e-mail info@hotel-regal.ro atât timp cât conținutul acestora nu este ilegal, obscen, amenințător sau defăimător.
Orice încercare de a accesa date personale ale altui utilizator sau de a altera/modifica conținutul, de a afecta serverul pe care rulează site-ul va fi considerată tentativă de fraudă. S.C. SELA BOAT. S.R.L. își rezervă dreptul de a pune în mișcare plângerea penală împotriva celor care au încercat faptele descrise mai sus.
Fraudă constituie și plasarea unei rezervări cu adresă falsă sau date de identificare false. În acest caz vor fi anunțate organele competente pentru a soluționa cazul.
Confidențialitatea datelor și securitatea informațiilor
Accesarea www.hotel-regal.ro implică acceptul utilizatorilor ca datele personale să fie păstrate și prelucrate de S.C. SELA BOAT SRL – Hotel Restaurant La Castel*** . Scopul prelucrării acestor date sunt: crearea unei baze de date pentru realizarea de rapoarte statistice, informarea despre orice alte promoții sau activități desfășurate de Hotel Restaurant La Castel*** prin orice mijloace de comunicare ( poștă, e-mail, telefon, SMS, etc.).
SC. Euro Market Junior SRL se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terți, excepție făcând operatorul de marketing. Pe site-ul www.lacastel.ro utizatorul este responsabil pentru toate activitățile care survin prin accesarea contului și parolei personale.
SC. Euro Market Junior.SRL nu poate fi făcută responsabilă pentru erorile survenite în urma neglijenței utilzatorului, privind securitatea și confidențialitatea contului și parolei utilizatorului.
Informațiile din contul de înregistrare, precum și datele din formularul de comandă vor fi folosite pentru procesarea comenzilor. Datele personale vor putea fi transmise autorităților în drept, pentru verificarea tranzacțiilor comerciale, sau orice verificări justificative în baza legii, dacă acest lucru va fi solicitat în conformitate cu legile în vigoare.
S.C. SELA BOAT S.R.L.garantează securitatea și confidențialitatea datelor găzduite și transmise prin sistemul său informatic, dar nu își asumă responsabilitatea pentru pierderile de informații cauzate de orice defecțiune sau eroare ale softului de plăți integrat în site, pus la dispoziția utilizatorilor în vederea efectuării unei plăți cu cardul on-line.
Litigii
S.C. SELA BOAT S.R.L.– Hotel Restaurant La Castel*** face tot posibilul ca toate neînțelegerile privind orice tip de dispută între părți să fie rezolvată pe cale amiabilă de către reprezentanții lor . In cazul în care rezolvarea neînțelegerilor nu este posibilă pe cale amiabilă, soluționarea litigiilor va reveni Instaței Judecătorești competente din România.
Dispozițiile finale
Dacă una dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecțiuni condițiile și termenii de utilizare , valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat .
Dragi oaspeţi,
Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Hotel Regal și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.
Rezervare
Rezervarea se face direct pe site-ul www.hotel-regal.ro sau la unul dintre următoarele numere de telefon: +40 757 057 559 sau +0 241 831 525
Rezervările negarantate vor fi reținute până la ora 18:00 (ora locală) din ziua sosirii și eliberate în mod automat după această oră, cu excepția cazului în care rezervarea este garantată cu un card valabil la data rezervării sau o plată anticipată. În caz de neprezentare, hotelul își rezervă dreptul de a reține suma aferentă primei nopți și de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.
În cazul persoanelor care nu au rezervare în prealabil, Restaurantul Gente di Mare are o politică de servire a oaspeților în ordinea sosirii lor.
Pentru cină este recomandat să fie efectuată o rezervare în prealabil, chiar dacă sunteți cazat în hotel.
Pentru rezervări, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon: 0 241 831 525 sau interior, apelabil din camera de hotel.
Rezervările vor fi reținute doar 20 minute de la ora solicitată.
Anularea rezervării
Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris, pe adresa de e-mail: rezervari@hotel-regal.ro sau pe fax, la numărul: 0 241 831 525, până la ora 18:00 a zilei sosirii.
Tarife
Tarifele Hotel Regal diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, zi şi anotimp, cât și de numărul de persoane din cameră (mai multe detalii pe pagina de rezervări).
Pentru mai multe informații, consultați site-ul Hotel Regal (www.hotel-regal.ro).
Sosirea și plecarea
Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 14.00.
Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 12.00.
În cazul în care în prima de zi de sejur se dorește camera inainte de ora 14:00, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii si se va aplica o taxa de early check-in in valoare de 90 lei, TVA inclus (pentru intervalul 07:00-14:00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru un check-in mai devreme de ora 07:00.
În cazul în care in ultima zi de sejur camerele se eliberează după ora 12.00, se va aplica o taxă suplimentară in valoare 120 lei, TVA inclus (pentru intervalul 14.00 – 18.00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru depașirea orei 18.00.
Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12.00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare.
Pentru bagajele lăsate la recepție mai mult de 24 de ore se vor percepe cheltuieli de depozitare.
În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 12, aceștia vor plăti o taxă suplimentară de utilizare a camerei (aceeași ca în cazul late check-out-lui).
Aceste solicitări ale clienților vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care hotelul nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare.
Cazare copii 0-7 ani
Cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-7 ani se va face gratuit, când sunt folosite paturile existente.
Pentru cazarea copiilor cu varsta de peste 7 ani se va achita tariful întreg.
Cazare minori
Minorul este persoana care nu a implinit varsta de 18 ani.
Hotel Regal nu accepta cazarea minorilor care sunt neînsoţiţi de părinţi sau de reprezentanţii legali, cu excepţia celor aflaţi în drumeţie, tabere, excursii, concursuri sau în alte acţiuni similare, însoţiţi de cadre didactice, antrenori şi ghizi.
Signalistică
Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică:
-
“NU DERANJAȚI!” – cu permisiunea dumneavoastră, se va intra în cameră pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 7.00 – 15.00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția hotelului;
-
“VĂ ROG SĂ REFACEȚI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.
Oaspeți suplimentari
Puteți primi musafiri sau oaspeți în camera dumneavoastră între orele 8.00 – 22.00, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22.00 – 8.00, aceștia vor trebui să achite diferențele de tarif și să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare.
Dress Code
Hotel Regal nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.
Modalităţi de plată
Pentru plata serviciilor Hotel Regal sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), plata numerar (RON), prin transfer bancar (pentru facturare, vă rugăm să prezentați la cazare OP-ul vizat de bancă) sau tichete/vouchere de vacanță.
În acest ultim caz, vă rugam să țineți cont că este obligatoriu ca titularul tichetelor/vouchere-lor de vacanță să fie persoana care beneficiază de serviciile de cazare iar facturarea se va face doar pe numele acestei persoane (titularul tichetelor/voucher-elor de vacanță).
În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face în momentul cazării (check-in-ului).
În cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, se va constitui obligatoriu un depozit pe card sau numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate.
Achitarea serviciilor Hotel Regal și restaurant Gente di Mare se poate efectua cu cartea de credit, numerar (RON) sau prin transfer bancar.
În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii proforme.
Gratificaţii şi costuri servicii
Gratificaţiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clienţilor.
Fumatul
Fumatul tradițional și țigara electronica nu sunt permise în incinta Hotel Regal, conform legislatiei aplicabile în vigoare (legea 349/2002 modificată și completată prin legea 15/2016). Hotel Regal are amenajate spații pentru fumători în aer liber.
În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă în valoare de 100 euro/noapte (valoarea în lei va fi calculata la cursul BNR din ziua plății), reprezentând serviciile de curățenie a camerei.
Animalele de companie
Regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și păsări.
În cadrul restaurantului nu este permisă intrarea cu animale de companie de nici o mărime sau specie.
Transfer aeroport/hotel/aeroport
Hotel Regal oferă servicii contra-cost de transferuri auto, de tip partajat sau privat. Acestea pot fi făcute direct de pe site-ul hotelului www.hotel-regal.ro.
Micul dejun, prânzul și cina
Micul dejun se serveşte la Restaurant Gente di Mare, aflat la parterul hotelului, în intervalul:
-
7.00 şi 10.30 a.m. (de luni până vineri)
-
7.30 şi 11.00 a.m. (sâmbăta și duminica)
Dacă doriți să serviți o cafea sau un cocktail, puteți opta și pentru barul restaurantului Gente di Mare, situat în zona de recepție a hotelului, zilnic, în intervalul orar 10:00 – 22:00.
Room Service
Room service-ul este disponibil la cerere, în următoarele intervale orare:
-
7.00 şi 10.30 a.m. (de luni până vineri) – mic dejun
-
7.30 şi 11.00 a.m. (sâmbăta și duminica) – mic dejun
-
12:00 și 23:30 (de luni până duminică) –Restaurant Gente di Mare
Spaţiul de parcare şi autoturismele
Hotel Regal pune la dispoziția clienților săi, parcare privată, gratuită oaspeților hotelului, supravegheată video 24/7.
Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.
Siguranța obiectelor personale
Hotel Regal este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului în cameră și de deschidere a seifurilor.
Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere și la recepție pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm nici un fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Hotel Regal.
Asistenţă specială
Dorinţa noastră este să asigurăm cele mai bune condiţii persoanelor cu dizabilități.
Majoritatea spaţiilor din hotel sunt accesibile, dotate cu lift și rampe speciale de intrare în incinta hotelului.
Dacă aveţi nevoie de asistenţă specială de orice natură, vă rugăm să ne anunţaţi în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.
Confidenţialitatea informaţiilor
Dacă ne contactaţi prin e-mail, fax sau prin intermediul site-urilor, ne rezervăm dreptul ca datele care vă vizează să fie prelucrate în scopuri de marketing direct.
Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţiile despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora, S.C. SELA BOAT S.R.L. are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopuri determinate, explicite și legitime, datele personale care îi sunt furnizate de clienți persoane fizice și imaginile reprezentative.
S.C. SELA BOAT S.R.L. cu sediul în Municipiul Constanţa, Bazar Comercial Sat Vacanță, Județul Constanţa, procesează date cu caracter personal în vederea prestării serviciilor hoteliere, în următoarele scopuri:
-
Rezervarea de camere si alte servicii hoteliere; prelucrarea datelor cu caracter personal se face în baza unei obligații legale;
-
Confirmarea rezervărilor și preautorizarea cardului, având ca temei de prelucrare interesul legitim al hotelului;
-
Facturarea serviciilor hoteliere, având ca temei de prelucrare obligațiile legale;
-
Pentru a comunica cu dumneavoastră în diverse scopuri cum ar fi acela de a afla care sunt opiniile dumneavoastra asupra serviciilor noastre, acela de a solutiona diverse sesizări sau acela de a vă oferi servicii personalizate, oferite în timp util, în format electronic sau telefonic, având ca temei legal de prelucrare interesul legitim al hotelului;
-
Furnizarea de informații pe e-mail, a ofertelor speciale, evenimente și/ sau alte forme de publicitate, având ca temei legal de prelucrare consimțământul;
-
Furnizarea informațiilor pe email sau telefonic, referitoare la obiectele uitate, primirea coletelor, mesajelor, având ca temei legal de prelucrarea intersul legitim.
Clienții Hotel Regal furnizează datele solicitate de S.C. SELA BOAT S.R.L., în vederea derulării sau inițierii de raporturi juridice cu societatea, cu respectarea prevederilor legale.
Refuzul persoanelor fizice de a furniza aceste date determină incapacitatea societății noastre de a vă pune la dispoziție serviciile solicitate, făcând imposibilă respectarea cerințelor reglementărilor speciale în domeniul hotelier și cel fiscal.
Consimțământul în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (număr de telefon, adresă de e-mail) este acordat în mod voluntar. Acest consimțământ poate fi revocat în orice moment, cu efect ulterior printr-o notificare gratuită către S.C. SELA BOAT S.R.L. Notificarea de revocare a consimțământului poate fi realizată spre exemplu prin e-mail către info@hotel-regal.ro sau la departamentul de Receptie al Hotelului Regal. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că revocarea consimțământului nu afectează legalitatea utilizării datelor înainte de retragerea consimțământului (notificarea nu are efect retroactiv). În cazul în care consimțământul nu este acordat sau a fost revocat, vom fi în situația de a nu vă putea presta serviciile solicitate iar datele personale nu vor fi utilizate în scop de comunicare, marketing și feedback. Daca aveți întrebări legate de această declarație de consimțământ sau de protecția datelor de către S.C. SELA BOAT S.R.L. în general, vă rugăm să nu ezitați să contactați responsabilul nostru pentru protecția datelor la adresa de e-mail: info@hotel-regal.ro.
În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016, persoanele fizice beneficiază de următoarele drepturi: dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și o copie a datelor procesate, dreptul de intervenție, de opoziție, de rectificare, de retragere în orice moment a consimțământului, dreptul de a solicita ștergerea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere.
Pentru exercitarea acestor drepturi, puteți contacta responsabilului nostru pentru protecția datelor în orice moment la adresa de e-mail: web@hotel-regal.ro , printr-o cerere scrisă, datată și semnată, în care se vor menționa datele asupra cărora se solicită dreptul respectiv.
Pentru mai multe informații vă rugăm consultați Regulamentul de protecție a datelor cu caracter personal disponibil pe site-ul www.hotel-regal.ro.
către S.C. SELA BOAT S.R.L. este înscrisă în registrul de evidență a prelucrărilor de date cu caracter personal cu nr. 17875 și nr. 17876. Datele cu caracter personal aparținând clienților Hotel Regal sunt prelucrate cu bună-credință și în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare. Acestea sunt colectate numai în scopuri determinate, explicite și legitime, iar prelucrarea ulterioară nu va fi incompatibilă cu aceste scopuri.
Datele cu caracter personal se prelucrează în conformitate cu drepturile persoanei vizate. Persoanele ale căror date sunt prelucrate, au dreptul de a obține de la S.C. SELA BOAT S.R.L., la cerere și în mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea acestora, în măsura în care prelucrarea nu este conformă cu Regulamentului UE 679/2016 sau datele sunt incomplete ori inexacte.
Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime, ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepții prevăzute de lege. În caz de opoziție justificată, prelucrarea datelor nu mai poate viza datele în cauză. De asemenea, persoana vizată are dreptul de a se opune, în orice moment și cu titlu gratuit, fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scopuri de marketing direct, în numele Operatorului sau terțului sau să fie dezvăluite unor terți. Pentru acest lucru, persoana vizată se va adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată, iar măsurile luate de către Operator vor fi comunicate în 15 zile de la data cererii.
Politica de protecţie a mediului
Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens.
Detergenții folosiți pentru spălarea și sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fețelor de masă și a halatelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător.
Lenjeria și prosoapele se schimbă la două zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați pe jos sau în cadă.
Dispute şi reclamaţii
Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:
-
au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile Hotel Regal de care au beneficiat;
-
au produs degradări sau distrugeri;
-
au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
-
nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești Constanța.
Program de eliminare a clienților indezirabili
Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel, în restaurant, pe terasă, cât și normele de conviețuire socială și cele morale.
De asemenea, clientul Hotel Regal trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării.
Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz.
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea și servirea în restaurant clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Hotel Regal va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.
Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din hotel sau restaurant clienții indezirabili.
Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.
Băuturi alcoolice
În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia, fără acordul în prealabil din partea conducerii.
Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.
Servicii oferite
Clienții cazați în cadrul Hotel Regal beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepția hotelului.
Servicii gratuite
-
mic dejun în sistem bufet
-
rețea de internet wireless (Wi-Fi & Wired)
-
serviciu de păstrare valori (seif în cameră)
-
apel de trezire
-
primirea și transmiterea mesajelor
-
serviciu de lustruire pantofi
-
parcare
-
servicii de rezervări la restaurant
Servicii cu plată
-
transfer de la și către hotel la aeroport sau gară
-
room service
-
produse minibar
-
servicii de spălătorie sau călcătorie
-
telefonie internă și internațională
-
trimitere și primire corespondență
Protecție în caz de incendiu
Siguranța clienților se situează pe primul loc, de aceea ne-am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu.
Ușile de acces în camere și ușile care dau către căile de evacuare au fost tratate ignifug, asigurând o rezistență la flacără directă de 30 minute. Nu lipsesc nici detectoarele de fum din camere, planul de evacuare sau hidranții și extinctoarele de mare capacitate amplasate pe holurile hotelului.
Sistemul de alarmare împotriva incendiilor este automat și conectat direct la dispeceratul hotelului și la societatea de pază și intervenții. Atenția pentru detalii s-a extins și către căile de evacuare din cadrul hotelului, acestea fiind marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie.
Clauze finale
Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Hotel Regal (cazare, restaurant) a luat la cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.
Modificări termeni și condiții
Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Hotel Regal fără a se face notificări în prealabil.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Hotel Regal!
Conducerea,
01.05.2020