Regulament Hotelier

Ne bucurăm că ați ales Hotel Regal clasificat la patru stele. Conform acestei clasificări, vă informăm că lenjeria se schimbă la trei zile, iar prosoapele la două zile. În cazul în care din diferite motive doriți schimbarea lor mai frecvent, vă rugăm să le depuneți în cada de la duș, pentru a fi schimbate în ziua imediat următoare. Pentru o bună funcționare a instalației sanitare vă rugăm să nu aruncați în vasul de WC resturi menajere sau alte produse de uz intim.

Servicii suplimentare fără plată
  • Trezirea turiștilor la ora solicitată
  • Păstrarea obiectelor de valoare
  • Acordarea de medicamente și materiale sanitare în cadrul primului ajutor.
  • Predarea corespondenței 
  • Transmiterea de mesaje
  • Comenzi de taxi
  • Păstrarea obiectelor uitate și anunțarea clienților
  • Informații turistice
Servicii cu plată
  • Servicii telefonice locale, interurbane, internaționale, cu plata tarifului și a comisionului
  • Servicii poștale
  • Vânzări de mărfuri și de articole de strictă necesitate, suveniruri, ziare, vederi
  • Room-service
  • Minibar
  • Spălat, curățat, călcat lenjerie și reparat încălțăminte
  • Închiriere sală de conferință, simpozioane
  • Rent-a-car
Oferim următoarele servicii adiționale
Plăţi

Toate plățile la hotelul nostru se efectuează exclusiv în monedă românească.

Scrisori, vederi, timbre poştale

Încurajăm să lăsați scrisorile și vederile la recepție pentru expedierea lor. În același timp, vă vom trimite orice scrisoare sau fax primit de dumneavoastră.

Plecare

Camera se predă până la ora 12:00, în ziua plecării. Dacă doriți să folosiți camera după ora 12:00, vă rugăm anunțați în prealabil la recepție.

Reparaţii

Vă rugăm să anunțați la recepție dacă strică sau se deteriorează ceva în cameră pe parcursul șederii dumneavoastră. Un tehnician va remedia problema în cel mai scurt timp.

Apă

Nu recomandăm consumarea apei de la robinet, întrucât aceasta nu este potabilă!

Program restaurant şi Bar de zi

Micul dejun se servește între orele 07:30 și 10:00. Cina se poate servi între orele 18:30 și 23:00. Barul de zi este deschis zilnic între orele 08:00 și 24:00.

Lifturi

Copiilor sub 12 ani nu le este permisă utilizarea liftului nesupravegheați. Fumatul este interzis în lift! Nu folosiți liftul în caz de incendiu!

Alte servicii

Recepția vă stă la dispoziție în vederea închirierii unei mașini, să chemați un medic, să developați fotografii sau doriți să contractați excursii. Aceste servicii fac parte din categoria serviciilor cu plată.

Minibar

Plata produselor disponibile la minibar se efectuează separat, la recepție.

Sisteme antiincendiu

La fiecare etaj și în fiecare cameră se află detectoare de fum și un plan de evacuare. Vă rugăm să urmăriți planul în caz de incendiu și nu intrați în panică, păstrând ordinea.

Linişte

După ora 23:00, oaspeții sunt rugați să respecte orele de odihnă și să diminueze sonorul aparatelor audio-video.

Securitate

Pentru siguranța bunurilor dumneavoastră de valoare, recomandăm folosirea seifului disponibil în cameră. Conducerea hotelului nu își asumă responsabilitatea în cazul pierderii lor.

Camere

Cameristele noastre își desfășoară programul între orele 08:30 – 16:30.

Mesaje și corespondență

În absența dumneavoastră, recepția va prelua toate mesajele pentru dumneavoastră și va păstra corespondența personală în siguranță și confidențialitate.

Animale de companie

Accesul animalelor de companie indiferent de specie și talie în incinta hotelului este strict interzisă.

Electricitate

Rețeaua de electricitate a hotelului nostru este alimentată de o tensiune de 220 V. Nu încercați repararea prizelor sau a întrerupătoarelor în caz de defecțiune.

Instrucţiuni de utilizare a sistemului de climatizare din cameră

Buton ON-OFF – permite deschiderea sau închiderea sistemului de climatizare

Buton Heat/Cool – permitare mutarea sistemului de climatizare pe aer cald sau aer rece

Buton FAN 1, 2, 3 – permite reglarea vitezei ventilației

  1. minim
  2. mediu
  3. maxim

Buton temperaturi – permite reglarea temperaturii dorite

Instrucţiuni de utilizare a seifului de valori din cameră

În cameră se află un seif de valori pentru păstrarea în siguranță a valorilor dumneavoastră. Pentru a-l putea folosi vă rugăm să respectați instrucțiunile de mai jos:

După ce s-au plasat valorile în seif, se va forma un cod din 6 (șase) cifre, care trebuie reținut, după care se apasă tasta LOCK și seiful se închide.

Pentru deschiderea seifului se va forma codul din 8 (șase) cifre, iar seiful se deschide afișând pe ecran OPEN.

La plecare, vă rugăm să verificați conținutul seifului și să îl lăsați deschis.

Regulament intern în contextul COVID-19

Sănătatea oaspeților și membrilor echipei noastre va fi mereu principala prioritate. 

Am luat toate măsurile necesare pentru a ne asigura ca oaspeții noștri vor avea o ședere plăcută. 

Angajamentul nostru este de a asigura servicii de calitate și experiențe de neuitat, la cele mai înalte standarde ale ospitalității și de maximă siguranță. 

Personalul nostru a primit informații clare privind indicațiile oferite de autoritățile locale de sănătate (INSP – Institutul Național de Sănătate Publică, DSV – Direcția Sanitar Veterinar, DSP – Direcția de Sănătate Publică).

 

Tratăm cu maximă seriozitate și responsabilitate situația actuală, astfel am implementat următoarele măsuri de prevenție:

 

  1. Echipele hotelurilor noastre au fost informate în detaliu cu privire la măsurile de prevenire esențiale și primesc instrucțiuni și protocoale de operare îmbunătățite în permanență.
  2. Frecvența de curățare a spațiilor comune se va efectua la un interval de 30 de minute, suprafețele fiind dezinfectante după fiecare oaspete(inclusiv, holuri, lifturi, mânere de  ușă, recepția și toaletele publice etc.), dezinfectarea se va efectua cu produse profesionale dezinfectante pe bază de alcool sau clor, avizate conform legii.
  3. Vom intensifica igienizarea camerelor pentru oaspeți (mobilier, lenjerie, etc) utilizând și aici dezinfectanți profesionali. Acordăm o atenție deosebită curățeniei care se efectuează în camere înainte de sosirea fiecărui oaspete. Menajul zilnic se realizează numai cu aprobare, la cerere.
  4. Vom continua să ajustăm serviciile de alimentație în conformitate cu recomandările autorităților locale privind siguranța alimentară.
  5. Toate produsele care intră în hotel și în blocul de alimentar sunt atent verificate și dezinfectate.
  6. Room-service disponibil pentru servirea meselor în cameră. Meniul este disponibil în camere/Apartamente și la recepție.
  7. Oaspetele poate opta pentru plata online- pentru a limita interacțiunea fizică prin plăți contactless și online.
  8. Evaluăm zilnic starea de sănătate a angajaților și vom lua imediat măsurile necesare, la primele semne de îmbolnăvire.Am pus la dispoziția întregului personal termometre pentru a se lua temperatura la începerea și terminarea programului de lucru, aceasta fiind notată într-un registru de monitorizare.
  9. Toți oaspeții sunt încurajați să folosească zilnic dezinfectanții și termoscannerul la intrarea în hotel, restaurant și ăn spații comune puși la dispoziție gratuit.
  10. Obligativitatea tuturor oaspeților de a completa formulare, prin care declară pe propria răspundere că au o stare de sănătate bună și că nu au călătorit în zonele afectate de COVID-19 în ultimele 14 zile (declarația se transmite și pe adresa de e-mail).
  11. Amplasarea de covorase dezinfectante la intrările principale și dispozitive cu dezinfectant în spațiile comune.
  12. Panou de protecție la recepția hotelului pentru protejarea atât a personalului și al clienților împotriva răspândirii virusului.
  13. Cheile de acces în cameră sunt dezinfectate și introduse într-un plic sigilat.

 

Măsurile suplimentare includ instructajul personalului pentru consolidarea regulilor și practicilor de igienă personală bună, furnizarea de măști și mănuși medicale pentru personal și oaspeți.

Ședințele zilnice se desfășoară pentru revizuirea situației; suntem în continuă comunicare cu personalul și oaspeții pentru a-i ține la curent și pentru a-i sfătui cu privire la măsurile adecvate de luat.

Urmărim în permanență recomandările și instrucțiunile autorităților locale de sănătate, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile, protejând în același timp siguranța oaspeților și echipei noastre.

Rămânem vigilenți și vom colabora strâns cu autoritățile pentru sănătatea și siguranța tuturor părților interesate. 

Fiecare angajat va respecta cu strictețe măsuri pe baza pentru prevenția infecției COVID-19 precum: igiena corectă a mâinilor, distanțare socială, evitarea atingerii zonei ochilor, gurii, nasului și respectarea recomandării de a rămâne acasă la primele simptome de boală, respectând informarea angajatorului și a medicului de familiei.

Recepție și concierge

Informații și comunicare

Personalul de la recepție este suficient de informat despre COVID-19, astfel încât își poate îndeplini în mod sigur sarcinile atribuite și preveni posibilă răspândire a COVID-19 în cadrul unității. Aceștia pot informa oaspeții care întreabă cu privire la politica unității în ceea ce privește măsurile preventive stabilite sau alte servicii pe care oaspeții le pot solicita (de exemplu: serviciile medicale și de farmacie disponibile în zona sau la sediul propriu zis). De asemenea, aceștia sunt în măsură să sfătuiască oaspeții cu simptome specifice să rămână în camerele lor până când sunt văzuți de un medic, precun și să ofere recomandări de igienă de bază atunci când sunt solicitați. Dacă este posibil, personalul de la recepție nu trebuie să fie mai în vârstă sau să prezinte boli cronice. Personalul de la recepție a lua toate măsurile de precauție necesare, inclusiv distanțare. 

Biroul de recepție va avea la îndemână numere de telefon ale autorităților de sănătate, centrelor medicale, spitalelor publice și private și centrelor de asistență pentru utilizare ori de câte ori există posibilitatea ca un oaspete să fie bolnav. 

Măsurile de distanțare socială , împreună cu igiena frecventă a mâinilor și eticheta respiratorie, sunt principalele măsuri pentru prevenirea transmiterii COVID-19. Deși este posibil ca dumneavoastră să fiți deja  familiarizați cu aceste măsuri, noi tindem să vă amintim aceste aspecte, ca o formă de ospitalitate.

Distanțarea socială include abținerea de la îmbrățișare, sărutare sau strângerea mâinilor atât cu personalul cât și cu oaspeții. Aceasta implică menținerea unei distanțe de cel puțin 1m și evitarea oricărei persoane care tușește sau strănută.

Igienizarea mâinilor înseamnă curățarea regulată și completă a mâinilor prin frecarea acestora cu o soluție pe bază de alcool sau spălarea acestora cu apă și săpun. De asemenea, evitați sp atingeți ochii, nasul și gura. Dezinfectarea mâinilor este indicată după schimbul de obiecte (bani, cărți de credit) cu oaspeții.

Eticheta respiratorie înseamnă acoperirea gurii și nasului cu cotul îndoit sau șervețel atunci când tușești sau strănuți. Șervețelul folosit trebuie aruncat imediat într-un coș cu capac.

Se vor efectua controale regulate pentru a asigura funcționarea corectă a distribuitoarelor de săpun și soluții dezinfectante, uscătoare de mâini, distribuitoare de țesuturi de unică folosință și alte dispozitive similare. Unitățile defecte vor fi reparate sau înlocuite rapid. Planul de acțiune al hotelului include instalarea de dispozitive pentru distribuirea gelului dezinfectant în diferite zone ale hotelului, inclusiv toaletele publice utilizate de oaspeți și personal, precum și alte zone de interes. 

Curățenie și menaj

Curățenie și dezinfectare

Chiar și în absența cazurilor COVID-19 în unitate, se recomandă îmbunătățirea serviciilor de igienă. Se va acorda o atenție specială aplicării măsurilor de curățenie și dezinfectare în zonele comune( toalete, coridoare, ascensoare etc,) ca măsură preventivă generală în timpul întregii pandemii de COVID-19 . O atenție deosebită va fi acordată obiectelor care sint atinse frecvent, cum ar fi mânerele, butoanele liftului, balustradele, întrerupătoarele, butoane etc. 

Personalul de la curățenie este instruit în consecință.

Personalul de serviciu este intruit suplimentar în ceea ce privește pregătirea manipularea, aplicarea și depozitarea produselor dezinfectante, în marea parte înălbitor, care poate fi într-o concentrație mai mare decât în mod obișnuit. 

Telefonul, echipamentele de control de la distanță, clanțe, uși, butoane lift, sunt dezinfectante cu o soluție profesională pe bază de clor sau alcool, avizată conform legii. 

Atunci când este posibil, se vor utiliza materiale de curățenie de unică folosință. Materialele de curățare neabsorbante vor fi curățate conform instrucțiunilor producătorului înainte de a le utiliza în alte încăperi.

Lenjeria se va spăla în cicluri fierbinți (70 grade sau mai mult) cu detergenți obișnuiți. Toate articolele utilizate vor fi gestionate corespunzător pentru a diminua riscul de transmitere potențială. Articolele de unică folosință (prosoape de mână, mănuși, măști, șervețele) trebuie plasate într-un recipient cu capac și aruncate conform planului de acțiune al hotelului și reglementărilor naționale pentru gestionarea deșeurilor.

Luăm în calcul, cu aprobarea prealabilă a oaspeților, să facem curățenia și dezinfectarea camerelor doar la check-out, iar lenjeria și menajul se vor efectua doar la cerere.

Echipajele de curățenie sunt instruite cu privire la utilizarea echipamentelor de unică folosință și igienizarea mâinilor imediat după îndepărtarea echipamentelor la finalizarea lucrărilor de curățare și dezinfectare. 

Toate camerele și zonele comune sunt ventilate zilnic.

 

Obligații ale oaspeților și regulament de conduită în contextual COVID-19

  • Au obligația să respecte permanent, întocmai și pe deplin regulile de igienă personală și măsurile de prevenție, indiferent de momentul zilei, oriunde în incinta locației. 
  • Să ia notă și să accepte regulile precizate încă de la confirmarea rezervării, prin seria de proceduri impuse tuturor clienților în incinta locației, privind interacțiunea cu angajații, dar și cu ceilalți oaspeți.
  • Să accepte că, încă de la sosirea în hotel, trebuie să se supună regulilor instituite privind accesul, controlul temperaturii și completarea corectă a fișei de anunțare a sosirii.
  • Să accepte că în incintă se poartă masca în toate spațiile publice și să folosească dezinfectantul pentru mâini.
  • Să accepte faptul că anumite servicii dedicate exclusiv oaspeților ar putea fi asigurate numai în serii, la intervale orare diferite, pentru a se putea asigura distanțarea socială necesară în toate spațiile publice.
  • Să accepte faptul că noile proceduri de lucru impun reducerea semnificativă a interacțiunii cu angajații, acestea nefiind lipsa de interes din partea noastră.
  • Să respecte distanța de siguranță în raport cu angajații și ceilalți oaspeți (minim 1.5 m)
  • Să se spele regulat pe mâini cu apă și săpun și să utilizeze produsele dezinfectante.
  • Să nu își atingă nasul, gura și ochii cu mâinile nedezinfectante.
  • Să nu strănute sau să tușească neprotejat 

Pentru orice plată se recomandă utilizarea cardului de credit.

Urmărim în permanentă recomandările și instrucțiunile autorităților locale de sănătate, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile, protejând în același timp siguranța oaspeților și echipei noastre. 

Rămânem vigilenți și vom colabora strâns cu autoritățile pentru sănătatea și siguranța tuturor părților interesante.

Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru sprijinul pe care ni-l acordați respectând normele specificate în acest regulament! 

Conducerea